ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های هراز و چالوس

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین و نیمه سنگین جاده‌های هراز و چالوس در پانزدهمین روز فروردین خبرداد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز حدفاصل هاي گزنك - پلور  سنگین و در جاده کرج – چالوس پرحجم به صورت مقطعی نیمه سنگین است.
 
وی افزود: هم اکنون ترافیک در جاده‌های سوادکوه مسيرشمال به جنوب محدوده هاي تونل شيرگاه، پل سفيد پرحجم، کیاسر ومحدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون از لحاظ شرایط آب وهوایی، آسمان استان صاف و سطح جاده‌ها خشک است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز، سوادکوه و چالوس امروز ممنوع است.

وی با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس و هراز پس از سیلاب سه روز گذشته بصورت یکطرفه از سر گرفته شده است، افزود: با توجه به وضعیت جاده‌های استان محدودیت ترافیکی امروز و فردا در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس اعمال می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ



وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.