نخستین روز اجلاس VNL در مقر فدراسیون جهانی والیبال روز چهارشنبه برگزار شد و افشین داوری و سعید درخشنده مدیر به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال و رئیس کمیته رویداد‌های بین المللی فدراسیون در آن حضور داشتند.

تسهيل در صدور رواديد ايالات متحده و ملاقات با روساي فدراسيون هاي آمريكا، كانادا و صربستان؛ ماحصل تلاش در روز اول نشست VNLبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین روز اجلاس VNL در مقر فدراسیون جهانی والیبال روز چهارشنبه برگزار شد و افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال به همراه سعید درخشنده مدیر کمیته رویداد‌های بین المللی فدراسیون در این جلسه به نمایندگی از ایران حضور داشتند.

داوری و درخشنده در حاشیه این اجلاس جلسات پر تعدادی برگزار کردند و با روسای فدراسیون‌های آمریکا، کانادا و صربستان ملاقات داشتند.

در جلسه داوری و درخشنده با رئیس فدراسیون آمریکا، موضوع تسهیل در صدور روادید برای نمایندگان ایران مورد گفتگو قرار گرفت و دو طرف درباره مسائل مختلف گفتگو کردند.همچنین در جلسه با روسای فدراسیون‌های کانادا و صربستان، موضوع اردوی این کشور‌ها در ایران و همکاری‌های دو طرف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

حضور سرپرست فدراسیون والیبال در اجلاس جهانی این رشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار