خدمت رسانی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد

مدیرعامل حمعیت هلال احمر استان ایلام اعلام کرد : این سازمان با تمامی امکانات موجود در حال خدمت رسانی به مناطق سیل زده است.

خدمت رسانی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد

عارفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;با اشاره به خدمت رسانی سازمان هلال احمر ایلام به مناطق سیل زده این استان گفت:تاکنون به بیش از یک هزارو ۱۲۲ خانوار سیل زده این استان امدادرسانی کرده است.

وی افزود: در این مدت سه فروند بالگرد هلال احمر به مناطقی که امکان دسترسی وجود نداشته امداد رسانی کرده و اقلام خوراکی مورد نیاز مردم را تامین کرده است.

عارفی تاکید کرد: با توجه به اینکه مناطق روستایی و عشایری شهرستان‌های ایلام، دهلران، سیروان، ملکشاهی، ایوان، چرداول، دره شهر، ایوان و مهران تحت تاثیر بارش باران، سیل و آبگرفتگی قرار گرفته اند خدمات امدادی در همه این شهرستان‌ها در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: تاکنون و در مجموع ۴۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۰۰ بسته غذایی یک ماهه، ۶۳۶ تخته چادر امدادی، یک هزارو ۷۴۵ تخته پتو، ۴۳۹ تخته موکت و اقلام خوراکی مورد نیاز سیل زدگان در این مناطق توزیع کرده است.

وی به اسکان بیش از ۳ هزار سیل زده در کمپ‌های اسکان اضطراری هلال احمر اشاره کرد و گفت: اکنون با توجه با باز شدن مسیر زمینی دسترسی به مناطق سیل زده سرعت امدادرسانی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ه
امدادرسانی به مناطق سیل زده استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.