جذابیت گردشگری چابهار سرمایه گذار کویتی را مجذوب کرد

برای نخستین بار یک سرمایه گذار عرب کویتی با مشارکت یک بلوچ ایرانی وارد عرصه گردشگری شده و به ساخت کمپ تفریحی در ساحل رَمین چابهار اقدام به سرمایه گذاری کرده که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت.

جذابیت گردشگری چابهار سرمایه گذار کویتی را مجذوب کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سفر به چابهار و گذراندن تعطیلات نوروزی در این بندر زیبا با ساحل بکر و کم نظیر، آب و هوای بهاری و تفریحات دریایی و خرید در بازار‌های سنتی شهر و مدرن منطقه آزاد بسیاری از هموطنان را مشتاق به بستن بار سفر و عزیمت به سمت تنها بندراقیانوسی ایران کرد.

خیل مسافران نوروزی و کمبود اماکن اقامتی و زیر ساختی موجب شده بود تا شمار زیادی از مسافران در کنار ساحل و برخی بوستان‌ها و میادین چادر برپا و در کنار خانواده اوقات خوشی را سپری کنند، البته برخی مسافران علاقه‌مند به چادر زدن در کنار ساحل و پلاژ‌های ساحلی بودند بطوریکه از کمبود اقامتگاه و هتل بی خبر بودند و گفتند: از مبدا حرکت قصد ما چادر زدن در کنار ساحل بود به همین سبب بدنبال هتل یا ویلای اجاره‌ای نبودیم.

در نشست با فرماندار سخت کوش و تلاشگر و برخی مسئولان چابهار شنیدیم یک سرمایه گذار کویتی در حوزه گردشگری و ایجاد اقامتگاه اقدام به سرمایه گذاری و ایجاد کمپ مسافری در ساحل بندر رمین کرده است.

با وجودی که تبلیغاتی در سطح شهر و یا از طریق رسانه‌ها در مورد ایجاد کمپ ساحلی نشده بود، اما «چادر‌های کویتی در ساحل بندر رمین» در شهر چابهار مشهور شده بود و به همین سبب برای دیدن این کمپ عازم رمین شدیم.

روستای بندری رمین در ۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر چابهار در مسیر بندر گواتر و پایین‌تر از دریا بزرگ واقع شده است.

در ابتدای ورودی روستا تعدادی چادر بر بالای تپه مشرف به دریا نظر ما را جلب کرد و احتمال دادیم کمپ تفریحی مورد نظر ما همین است.

بیش از ۳۰ دستگاه چادر سفید و رنگی در ردیف‌های منظم در محوطه‌ای مشرف به دریا با مناظر بدیع و دیدنی نصب شده بود و در هر چادر خانواده‌ای اتراق کرده بودند.

با وجودی که به گفته مدیر داخلی کمپ؛ این مجتمع در کمتر از ۲۰ روز ایجاد شده، اما برخی زیرسازیها، نصب چادر‌ها و ساخت سرویس بهداشتی و حمام، تانکر آب و سایر نیاز‌ها قابل توجه بود.

جذابیت گردشگری چابهار سرمایه گذار کویتی را مجذوب 

 

برچسب ها: نوروز98 ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار