محورشمال به جنوب ما به طول ۶۰ کیلومتر دچار تخریب شده است

معاون وزیر راه ومدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیربنایی حمل ونقل کشور از تخریب ۶۰ کیلومتر از محور شمال به جنوب خبرداد.

محورشمال به جنوب ما به طول ۶۰ کیلومتر دچار تخریب شده استخادمی معاون وزیر راه ومدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیربنایی حمل ونقل کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: باتوجه با گستردگی بارندگی در استان خسارت زیادی در حوزه راه وزیربنایی رخ داده است، اما تمرکز خسارت بیشتر در محور خرم آباد به معمولان وپلدختر به سمت جنوب است.

وی افزود: محور شمال به جنوب ما به طول ۶۰ کیلومتر دچار تخریب شده است که با کمک همکاران مادر راهداری مسیر موقت ارتباطی به شهر پلدختر از طریق آزاد راه خرم آباد پل زال برقرار شده است وهمچنین از سمت جنوب مسیر اندیمشک به سمت پلدختر ارتباط برقرار شده است.

وی افزود: در حال حاضر مشکل ما در شهر معمولان است که راه زمینی آن قطع است وهمکاران ما در تلاش هستند که یه راه فرعی از سمت آزاد راه برقرار کنند واز این طریق به مردم خدمات رسانی کنیم.

وی ادامه داد: حجم خرابی‌ها در محور‌های اصلی استان بالاست وامیدواریم بتوانیم در روز‌های آینده این مسیرهارا بازگشایی کنیم وبابررسی میدانی میتوانیم حجم خرابی‌ها ونوع کاری که باید انجام شود را تعیین کنیم.

خادمی گفت: برآورد اولیه خسارت به راه‌های استان ۲۵۰ میلیارد تومان است، اما پیش بینی می‌شود این رقم به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/م

تخریب محورشمال به جنوب ما به طول ۶۰ کیلومتر

برچسب ها: حمل ونقل ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.