گاز همه شهر و روستا‌های سیل‌زده لرستان وصل شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گاز همه شهر و روستا‌های سیل‌زده استان لرستان وصل شده است.

گاز همه شهر و روستا‌های سیل‌زده لرستان وصل شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،حسن منتظر تربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل گستردگی خطوط لوله سراسری شرکت ملی گاز پیش‌بینی می‌شد که این سیل‌ها ایجاد نگرانی کند که خوشبختانه آمادگی خیلی خوبی در همکاران بود، ولی با این حال در منطقه استان لرستان از جمله پل‌دختر، معمولان، دوره چگنی و ... مشکلاتی برای خطوط لوله انتقال گاز پیش آمد.

وی افزود: با پیش‌بینی‌های که برای پل‌دختر شده بود با توجه به بسته بودن مسیر تلاش شد در منطقه خوزستان نیرو‌های کمکی آمدند و تجهیزات را آوردند و خوشبختانه توانستند کمتر از چهار ساعت ارتباط گاز را برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد: شب گذشته تقریباً رفع نگرانی شد و گاز همه شهر‌ها وصل شد، گاز منطقه معمولان کامل وصل شده و در دوره چگنی نیز گاز وصل است.

وی بیان کرد: سه روستا خالی از سکنه است که آب‌گرفتگی دارند و همین خاطر در راستای وصل گاز این روستا‌ها اقدام نکردیم، در شهر‌های پل‌دختر، معمولان، دوره چگنی اگر گاز جایی قطع شده مردم حضور دارند و نیاز به اتصال است حتماً با سامانه ۱۹۴ تماس بگیرند تا همکاران مراجعه کنند، چون به لحاظ زیرساخت، ارتباط همه شهر‌ها با شبکه گاز را برقرار کردیم.

 

لزوم اطلاع رسانی مردم از تلفات دام ،طیورو آبزیان برای برآورد خسارات سیل

محمدخانی مدیرکل دامپزشکی لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: باتوجه به شرایط خاصی که داریم لازم است که مردم آسیب دیده هرچه سریعتر به نزدیکترین اداره دامپزشکی مراجعه وگزارش تلفات دام، طیور وآبزیان خود را برای برآورد خسارات‌های وارد اطلاع دهند.

وی افزود:متاسفانه سیل دوم خسارات زیادی به راه‌های مواصلاتی ما وارد کرد که دسترسی ما به دامداران وعشایر و روستا‌ها را مسدود کرد ودر حال حاضر خیلی از مزارع پرورش ماهی مااز بین رفته است وگزارشات کاملا مستند می‌شوندودر اولین فرصت که شرایط فراهم شود اقدامات قانونی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه خیرین زیادی پای کار آمدند ودلسوزانه در حال رسیدگی به مناطق سیل زده پلدختر هستند ماخیرینی داریم که با توجه به داشتن کشتارگاه طیور به مدت ۳ روز است که در هروعده ۱۰ هزار غذای گرم بین مردم سیل زده توزیع می‌کنند.

گاز همه شهر و روستا‌های سیل‌زده لرستان وصل شد

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: دامپزشکی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.