رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ابن سینا:

انجام بیش از ۲ هزار ماموریت توسط اورژانس همدان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ابن سینا گفت: تعداد ۲ هزار ۴۱۱ ماموریت اورژانس ۱۱۵ استان همدان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان ۱۴ فروردین ماه انجام شد.

انجام بیش از 2هزار ماموریت توسط اورژانس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حبیب معصومی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ابن سینا  با بیان اینکه تعداد ۲ هزار ۴۱۱ ماموریت اورژانس ۱۱۵ استان همدان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان ۱۴ فروردین ماه انجام شد.گفت: تلاش اورژانس ۱۱۵ استان همدان در طرح سلامت نوروزی همچنان در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تداوم دارد.

وی با بیان اینکه در روز ۱۴ فروردین ماه ۱۰۳ ماموریت شهری و ۶۴ ماموریت جاده‌ای انجام شد گفت: در اورژانس هوایی ۲۴۲ مأموریت در روز چهاردهم فروردین‌ماه انجام شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ابن سینا با اشاره به انتقال یک مددجو با عارضه قلبی از نهاوند به بیمارستان قلب فرشچیان؛ امدادرسانی اورژانس تویسرکان به فرد سقوط کرده از ارتفاع در جیجانکوه، تلاش پرسنل اورژانس نهاوند پایگاه گیان برای نجات مادر باردار، مدیریت حادثه تصادف اتوبوس با پراید توسط اورژانس کبودراهنگ و فامنین با هفت مصدوم و همکاری گروه آفرود تویسرکان با ۱۱۵ در نجات مادر باردار محمودآبادی و امدادرسانی اورژانس فارسبان نهاوند به مصدومان انفجار گاز در شیراوند و انفجار آبگرمکن در خیابان جانبازان همدان را از دیگر اقدامات انجام شده در روز‌های اخیر دانست.

وی با اشاره به بازدید‌های روز سیزدهم فروردین تیم‌های نظارتی، این بازدید‌ها را شامل بازدید از پایگاه‌‎های شهری و جاده‌ای بهار، بیمارستان‌های آتیه و امام حسن (ع) فامنین بود.

معصومی با ارائه توضیحاتی در خصوص گزارش‌های واصله از ۱۱۵ شهرستان‌ها در زمینه حوادث سیلاب اظهار کرد: سه کشته و سه مصدوم ناشی از سیلاب روز گذشته در حوادث ۱۱۵ همدان اقدام و ثبت شد.

وی از چاپ و توزیع ۱۰۰۰ برگ پمفلت مقابله با سیلاب خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای افزایش آگاهی عمومی برا مواجهه با سیل انجام شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ابن سینا با بیان اینکه بازدید رییس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه‌های ۱۱۵ اورژانس فامنین انجام شد، تاکید کرد این بازدید‌ها همچنان به طور مستمر تداوم دارد.

وی با اشاره به همکاری اورژانس هوایی با صدا و سیمای استان خاطر‌نشان کرد: پرواز اورژانس هوایی برای رفع ایراد دکل آسیب دیده صدا و سیما در روستای سراب کبودراهنگ انجام شد.

انتهای پیام/د.ا

۲۴۱۱ ماموریت اورژانس ۱۱۵ همدان انجام شد

 

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.