گل آندو به بوریرام یک قدم تا جاودانگی

گل ستاره سابق تیم استقلال تهران به بوریرام در آستانه انتخاب شدن به عنوان بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گل آندرانیک تیموریان برابر بوریرام که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۳ در خانه این تیم تایلندی به ثمر رسید به ایستگاه پایانی چالش انتخاب بهترین گل تاریخ رسیده و حالا تنها رقیب او ایکرومجون علی بائف بازیکن لوکوموتیو تاشکند است.

گل آندو به بوریرام یک قدم تا جاودانگی


از حدود یک ماه پیش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا طی یک نظر سنجی اقدام به انتخاب بهترین گل تاریخ فوتبال لیگ قهرمانان آسیا کرد.در مرحله اول ۱۶ گل برتر این رقابت‌ها انتخاب شد که گل آندرانیک تیموریان هم یکی از آن‌ها بود.

گل آندو برابر بوریرام تایلند در مرحله اول با گل عبدالمجید السوات بازیکن تیم التعاون عربستان به رقابت پرداخت و با کسب ۷۴ درصد آرا راهی دور بعد شد. او در این مرحله با گل لوسیانو پریرا بازیکن پیشین سپاهان رقابت کرد و با کسب ۹۳ درصد آرا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و در این مرحله در رقابت با گل عبدالعزیز الدوساری بازیکن الهلال عربستان موفق به کسب ۹۵ درصد آرا شد و به فینال این چالش راه یافت.

حالا آندو برای کسب عنوان زننده بهترین گل تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان فقط علی بائف را پیش رو دارد.علی بائف سال گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گل زیبایی برابر الوحده امارات به ثمر رساند و کاربران سایت‌ای اف سی با آرای خود، این گل را شایسته حضور در فینال دانسته اند.

حالا باید دید از بین این ۲ گل کدام یک به عنوان بهترین گل انتخاب خواهند شد.


بیشتر بخوانید:چالش صفحه لیگ قهرمانان آسیا برای انتخاب بهترین گل تاریخ این رقابت‌ها + لینک رای گیری


انتهای پیام/

گل آندو در نزدیکی جاودانه شدن در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار