در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ارسال نامه پلیس فتا برای جلوگیری از آگهی‌های فروش بلیط دربی در سایت دیوار/ برگزاری جلسات با فدراسیون فوتبال در خصوص الکترونیکی شدن بلیط مسابقات فوتبال

رئیس پلیس فتا پایتخت از ارسال نامه‌هایی به مدیران سایت دیوار جهت برداشته شدن آگهی‌های فروش بلیط شهرآورد پایتخت در بازار سیاه قبل از آغاز مسابقه خبر داد.

ارسال نامه پلیس فتا برای برداشته شدن آگهی‌های فروش بلیط دربی در سایت دیوار/ برگزاری جلسات با فدراسیون فوتبال در خصوص الکترونیکی شدن بلیط مسابقات فوتبالسرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص فروش بلیط دربی پایتخت در بازار سیاه که در فضای مجازی و همچنین در سایت دیوار انجام شد، اظهار کرد: قبل از آغاز بازی پلیس فتا نامه‌هایی با مضمون پیشگیری از وقوع جرایم، نسبت به برداشته شدن آگهی‌های فروش بلیط دربی پایتخت، برای مدیران سایت دیوار ارسال شد و اخطار‌ها و هشدار‌های لازم به آن‌ها اعلام شد.

وی افزود: در این نامه‌ها صرفا بحث ایجاد بازار سیاه مطرح نبوده بلکه موضوع وقوع کلاهبرداری برای پلیس حائز اهمیت بوده است.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه این امکان تا چه مقدار وجود دارد که با پرداخت وجه جهت خرید بلیط مسابقه دربی، این بلیط در اختیار فرد خریدار قرار بگیرد؟ تصریح کرد: ایجاد بازار سیاه در فضای مجازی از یک سو و ایجاد کلاهبرداری و تخلیه حساب بانکی خریدار از سوی دیگر پلیس را نسبت به این موضوع حساس کرده است.

وی با اشاره به تعامل ایجاد شده بین پلیس فتا و فدراسیون فوتبال ایران در خصوص الکترونیکی شدن کامل فروش بلیط مسابقات داخلی و بین المللی، افزود: پلیس یکی از نهاد‌هایی است که بر فروش الکترونیکی بلیط مسابقات فوتبال تاکید دارد، لذا با برگزاری جلسات متعدد با فدراسیون فوتبال کشور و ایجاد نشست‌های مختلف تمهیداتی اندیشیده شد تا شاید در سال جدید این اتفاق به صورت صد در صدی رخ دهد.

سرهنگ کاظمی گفت: اعتقاد داریم که بایستی بلیط‌ها به صورت الکترونیک به فروش برسد و در صورت وقوع هر گونه تخلف فرد سودجو و مجرم به سرعت در دام پلیس بیفتد.

رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه در خصوص الکترونیکی نشدن بلیط مسابقات فوتبال، صرفا فدراسیون فوتبال مقصر نیست، خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم مقصر اصلی چه کسی یا چه نهادی است درست نیست، تمام مسئولان در این زمینه بایستی پای کار بیایند و با چاره اندیشی صحیح از وقوع چنین مسائلی جلوگیری کنند لذا در بحث فروش بلیط شرکت‌های عامل فروش بلیط‌ها هم مطرح هستند؛ امیدواریم در سال جدید این اتفاق میسر شود و بلیط‌ها به صورت الکترونیک کامل به فروش برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس فتا ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.