انجام بیش از ۵۰۰ مورد عملیات آتش نشانی در مهاباد در سال ۱۳۹۷

مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: سازمان آتش نشانی مهاباد ٥۳٨ مورد عملیات اطفای حریق و حادثه را در سطح این شهرستان در سال ۱۳۹۷ با موفقیت به انجام رساند.

رحمن احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: آتش نشانان شهرداری مهاباد در طول سال گذشته ۵۳٨ عملیات انجام دادند که ۷۳درصد یا به عبارتی دیگر ۳۹۴ مورد این عملیات‌ها مربوط به آتش سوزی‌های منازل مسکونی، مغازه ها، خودرو و مزارع و مراتع بودند و ۲۷درصد آن یعنی ۱۴۴ مورد آن مربوط به عملیات امدادی از جمله گیرکردن آسانسور، تصادف، نجات حیوانات اهلی، خودکشی، غواصی، سقوط در چاه بودند.

وی افزود: متاسفانه در این عملیات‌ها ۹۳ مصدوم و ۲۳ نفر فوتی داشتیم.

احمدی همچنین با اشاره به افزایش آمار آتش سوزی‌ها نسبت به سال ۹۶ علت عمده آن‌ها را پوشش گیاهی وسیع نسبت به سال ۹۶ و عدم رعایت نکات ایمنی اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری بیش از ٨۰ کلاس آموزشی برای مدارس و ادارات خبر داد و همچنین برای ۳۱۴ واحد مسکونی و تجاری و آموزشی گواهی ایمنی صادر شده است.

احمدی در پایان اظهار امیدواری کرد در سال جدید با افزایش فعالیت‌های آموزشی و اطلاع رسانی شاهد ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی و کاهش حوادث و سوانح درسطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ج

انجام ٥۳٨ مورد عملیات آتش نشانی در سال گذشته در مهاباد

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.