اقدام انسان دوستانه استرلینگ برای دانش آموزان مدرسه سابقش

مهاجم ملی پوش باشگاه منچسترسیتی در اقدامی خیرخواهانه بیش از ۵۰۰ بلیت بازی تیمش برابر برایتون را برای دانش آموزان مدرسه سابق خود خریداری کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از  دیلی میل، دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس روز شنبه در ورزشگاه ویمبلی برگزار خواهد شد و رحیم استرلینگ که دستی در انجام کار‌های انسان دوستانه دارد، ۵۵۰ بلیت برای دانش آموزان مدرسه سابق خود (در منطقه ویمبلی/شمال غرب لندن) تهیه کرده تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

این اقدام باور نکردنی استرلینگ از طریق رسانه‌های اجتماعی به طور گسترده‌ای به اشتراک گذاشته شده است و تمجید از این ستاره ۲۴ ساله را به دنبال داشته است.

میل همچنین اضافه می‌کند که این ستاره انگلیس هزینه سفر دانش آموزان به مجتمع منچستر سیتی در روز پنج شنبه را پرداخت خواهد کرد، جایی که آن‌ها می‌توانند از دیدار با این ستاره و تماشای امکانات موجود در باشگاه لذت ببرند.

یک منبع نزدیک به سیتی گفت: رحیم می‌خواست کاری را برای بچه‌های مدرسه قدیمی اش انجام دهد و با باشگاه مشورت کرد تا ببیند چه کاری می‌تواند انجام شود. او در این باره سر و صدا نکرده و نمی‌خواهد توجهات را به خود جلب کند. این کار فقط اقدامی شایسته است.


یشتر بخوانید:

شکست تاتنهام شیاطین سرخ را امیدوار کرد/ پیروزی لستر و باخت اورتون

صعود منچسترسیتی به صدر جدول در شب پیروزی یونایتد/ پیروزی برایتون با حضور ۷۸ دقیقه‌ای جهانبخش

رئال مادرید - بارسلونا، لشکر کشی دوباره ۷۲ ساعت پس از فتح برنابئو/ دربی لندن و دلاکاپیتاله در انگلیس و ایتالیا



انتهای پیام/


اقدام انسان دوستانه استرلینگ برای دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار