سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کسانی که دیروز ما را حمایت، تشویق و همراهی می کردند امروز ما نیز در کنارشان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده شهر خودرو، گفت: بازیکنات ما کار کردند و زحمت بسیاری کشیدند و خرسندیم که می‌توانیم برای اولین بار در سال ۹۸ و بار دیگر در استادیوم اختصاصی خودمان برابر پدیده بازی کنیم. بازیکنان کشش خوبی از خود نشان دادن و تمرینات بسیار خوبی داشتیم ضمن آنکه امیدواریم بازیکنان اشتباهات بازی قبلی مان را پوشش دهند و شرایط بهتری را تجربه کنیم.

وی با بیان اینکه در بازی‌های گذاشه نتایج خیلی خوبی داشتیم افزود: تا اینجا رقابت‌ها فقط شکست پرسپولیس توسط فولاد رقم خورد در برابر تیم خوب سپاهان بازی داشتیم هر چند به تساوی رسیدیم، ولی حق ما برد بود. ما علاقه مندیم در برابر پدیده هم بازی خوبی انجام دهیم و نشان دهیم جایگاه ما بالای جدول است.

قطبی با اشاره به بی نظیر بودن چمن باشگاه فولاد، بیان داشت: این شرایط به بازی فردا کمک خواهد کرد. نکته مهمی وجود دارد که هنگامی چمن خوب هست و ٢ تیم قرار است بازی کنند ما نیازمندیم که دوربین‌های خوبی برای انعکاس مطلوب بازی برای مردم نیز وجود داشته باشد تا از راه تلویزیون بازی را به خوبی تماشا کنند. در بازی قبلی نشان ندادن خوبِ تصویر و صوت در استادیوم ما را ناراحت کرد. اما مردم می‌توانند از دیدن بازی و استادیوم لذت ببرند البته با فرستادن دوربین بیشتر از صدا و سیما.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: کلیه پاداش‌های بازی قبلی تا بازی گذشته قرار است توسط کادر فنی جمع شود و به مردم سیل زده ایران و خوزستان هدیه داده شود. مردم سیل زده زجر‌های بسیار کشیدند و به مدد فوتبالیست‌ها نیاز دارند که ما می‌خواهیم این فرهنگسازی را نشان دهیم و بگوییم که این مردم تنها نیستند و آن‌هایی که ما را حمایت و تشویق می‌کنند ما هم در روز‌های دشوار کنارشان هستیم. پول زیادی نیست و بیشتر تفکر آن مطرح است و اگر همه جمع شویم، می‌توانیم این کمک را به این مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/ ن

اهدای پاداش فولادی‌ها به مردم سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.