بارش خفیف برف در ارتفاعات جاده چالوس / مسافران با احتیاط برانند

رئیس پلیس راه مازندران از بارش خفیف برف در ارتفاعات جاده چالوس و ترافیک سنگین در برخی جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز و جاده کرج – چالوس یکطرفه و ترافیک در مسیر‌های سه راهی چلاو و مرزن آباد تا پل دزدبن و محدوده گزنگ نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امروز و فردا آمد وشد کامیون‌ها و تریلی‌ها، به استثنای خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در محور‌های هراز و سوادکوه ممنوع است، افزود: این محدودیت ترافیکی در جاده سوادکوه تا ساعت ۱۲ امشب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد کامیون در جاده هراز تا شنبه شب ادامه دارد ،گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های سوادکوه مسیرشمال به جنوب محدوده‌های تونل شیرگاه، پل سفید و کیاسر پرحجم ومحدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: هم اکنون از لحاظ شرایط آب وهوایی، آسمان استان نیمه ابری، ارتفاعات چالوس بارش خفیف برف و در برخی مناطق غربی استان بارش باران و سطح جاده‌ها لغزنده است.

سرهنگ قدمی بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ورود به لاین مقابل و عبور نکردن از شانه خاکی برای رهایی از ترافیک تاکید کرد.

وی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

جاده های مازندران لغزنده همراه با ترافیک سنگین

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار