آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد:

تعطیلی مدارس برخی شهر‌ها و روستا‌های سیل‌زده لرستان

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش لرستان مدارس برخی شهر‌ها و روستا‌های این استان که در سیلاب خسارت دیده اند، تعطیل خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، تعطیلی مدارس در مناطق سیل زده را بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان به شرح ذیل اعلام کرد:

پلدختر و معمولان به مدت یک هفته تعطیل و برای بازگشایی در آینده نیز با توجه به شرایط خاص این مناطق سیل زده، مجدد در ستاد مدیریت بحران تصمیم‌گیری می‌شود.

مدارس رودبار از بخش کوهنانی به مدت یک هفته تعطیل و فعالیت آموزشی در آن مدارس از روز شنبه ۲۴ فروردین آغاز می‌شود.

تمام مدارس شهری و روستایی دورود به مدت ۲ روز تعطیل و فعالیت آموزشی این مدارس از دوشنبه ۱۹ فروردین آغاز می‌شود.

در نورآباد نیز آن دسته از مدارس روستایی که راه‌های ارتباطی آن قطع می‌باشد بنا به تشخیص ستاد مدیریت بحران شهرستان به مدت ۲ روز تعطیل است، که اطلاع رسانی آن پس از احصا از طریق آموزش و پرورش نورآباد انجام می‌گیرد.

در شهرستان سلسله مدارس روستایی به مدت ۲ روز تعطیل و فعالیت آموزشی از ۱۹ فروردین آغاز می‌شود.

در کوهدشت تمام مدارس روستایی بخش مرکزی روز شنبه ۱۷ فروردین تعطیل است.

در بخش پاپی نیز مدارس ابتدایی و راهنمایی روستای کشور و تنگ هفت و مدارس دوره اول و دوم روستای بیشه به مدت ۲ روز تعطیل است.

در شهرستان چگنی مدارس حضرت معصومه (س) و فاطمه زهرا (س) و آموزشگاه معین در شهر سراب دوره و همچنین مدارس روستاه‌های چم داود، چم چره، چم خوشه، چم پلک، چم دانه، در مرره، سیاه چم، ورپل، انارستان و ژریژبان بخش شاهیوند شهرستان چگنی به دلیل قطع راه‌های ارتباطی به مدت یک هفته تعطیل است.

در رومشکان مدارس روستای خاصی آباد و روستای اسدآباد بخش سوری به مدت ۲ روز تعطیل است.

 

انتهای پیام/ت

تعطیلی برخی از مدارس لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.