امام جمعه زاهدان گفت: دشمن و به خصوص آمریکا دشمنی با اصل نظام دارد و انرژی هسته‌ای و ... همه بهانه است، باید با تمام توان در همه عرصه‌ها از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با دشمن مقابله کنیم.

لزوم مقابله جدی با تهاجم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دشمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انسانی که درک کرد پس از این جهان عالم دیگری نیز است و هرگونه اعمالی انجام دهیم در دنیای دیگر باید جواب دهیم و به تقوا ایمان داشت در برابر پروردگار رستگار خواهد شد.

وی افزود: در فصل بهار هستیم و فصل رویش گل‌ها و شکوفه دادن درختان پس همه میبینیم که خداوند متعال می‌تواند درختان در خواب خفته را بیدار و زنده کند پس ما هم باید خودمان را کنترل کنیم تا در قیامت مجدد زنده خواهیم شد تا بتوانیم با اعمال خوب رستگار شویم.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: در چند روز گذشته مناطقی از کشور درگیر سیل شده اند و تلفات جانی هم داشتیم و همینطور خسارات مالی، پس خیر و شر همیشه هست، اما با این بارندگی‌های اخیر باعث شد کشور ما از خشکسالی نجات پیدا کند و این خیر است، اما شر هم در کنارش بود و باعث شد بسیاری تلفات برجا بگذارد.

وی اضافه کرد: کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند و از طرف دیگر می‌آیند حلال احمر را تحریم میکنند تا نتوانند به مردم یه کشور کمک کنند برای این دولت‌های خبیث هم امتحان الهی است.

محامی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه گفت: در اواخر ماه رجب و در آستانه حلول ماه مبارک شعبان هستیم مبعث پیامبر اکرم (ص) را پشت‌سر گذاشتیم و اعیاد شعبانیه را در پیش رو داریم و این ایام مبارک را به همه مسلمانان تبریک و تهنیت عرض میکنیم و امیدواریم خداوند عیدی مارا با ظهور مهدی موعود بدهد.

وی روز پاسدار را به تمام پاسداران میهن عزیز و روز جانباز را به تمام جانفشانان کشور تبریک گفت و افزود: حضور مقتدرانه سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در عرصه‌های سازندگی بسیار فداکارانه و پر تلاش بوده اند و امیدواریم در استان ما هم به مثل این چهل سال با تلاش مضاعف با کمک مردم استان را به سمت جلو سوق دهیم.

وی ضمن تشریح فضیلت‌های ماه شعبان و رجب اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) در ماه رجب و شعبان را به دعا و مناجات و روزه گرفتن می‌پرداختند و به تمام امت خودش می‌فرمودند که در این ماه‌ها استغفار کنید و توبه چرا که خداوند در این ماه توبه بندگانش را میپذیرد، در این ماه اعمال فراوانی دارد و یکی از مهمترین اعمال آن صلوات فرستادن بر پیامبر خدا است.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: دشمن و به خصوص آمریکا دشمنی با اصل نظام دارد و انرژی هسته‌ای و ... همه بهانه است، ما باید بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و با کفار و دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/گ

مقابله جدی با تهاجم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار