حرکت جهادی مسئولان در جبران خسارت‌های سیل تداوم داشته باشد

امام جمعه ایلام ضمن قدردانی از تلاش جهادی مسئولان در سیل، گفت: امیدواریم این حرکت جهادی در جبران خسارت‌ها هم استمرار یابد.

حرکت جهادی مسئولان در جبران خسارت‌های سیل تداوم داشته باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نور کریمی تبار، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد:  خانه سازی در بستر رودخانه و مانع ایجاد کردن در حریم رودخانه‌ها را از جمله‌ی این قصور عنوان کرد و گفت: متاسفانه در چندین سال کم بارش مسیر مسیل‌ها را تصرف کرده ایم و از لایروبی‌ها غفلت شده که نتیجه آن چنین اتفاقاتی است.
امام جمعه ایلام با قدردانی از همدردی و کمک مردم و مسئولان از جمله مجموعه استانداری د. شورای هماهنگی مدیریت بحران و اطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز استان گفت: حرکت مسئولان در این روز‌ها جهادی بود و امیدواریم این حرکت در رابطه با جبران خسارت‌ها هم تداوم داشته باشد.

کریمی تبار با اشاره به خباثت آمریکا در ممانعت از کمک به سیل زدگان ایران، گفت: کسانی که نسبت به دشمن حسن ظن دارند از این موضوع درس بگیرند.
نماینده، ولی فقیه در استان ایلام با تبریک روز پاسدار و جانباز، تصریح کرد: پاسدارن سبزپوش کار‌های بر زمین مانده را به خوبی انجام داده اند و بعد از حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس در مسیر سازندگی کشور به خوبی ایفای نقش کرده اند و باید حواسمان باشد که برای تخریب سپاه حرف‌های دشمنان تکرار نشود.

کریمی تبار با اشاره به روز فناوری هسته‌ای هم به بازخوانی اندیشه‌های رهبری در مورد ضرورت وجود این تکنولوژی اشاره کرد و گفت: هر چند دشمن در این زمینه لجاجت‌هایی به خرج داد که دست از این تکنولوژی برداریم، اما تلاش‌های خوبی در این زمینه شده که امیدواریم استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/ه

خطبه های نماز جمعه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.