ارسال ۲۴۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به سیل زدگان توسط سپاه خمین

سپاه خمین ۲۴۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی خمین برای سیل زدگان را جمع آوری و ارسال کرد.

جمع آوری ۲۴۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به سیل زدگان توسط سپاه خمینبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خمین ۲۴۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی را برای سیل زدگان جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال کرد.

سرهنگ براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمین  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت:  با توجه به وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور و نیاز هموطنان به مواد غذایی و کمک‌های نقدی، مردم شهرستان خمین بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک کردند که این میزان شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی بود و ارسال شد.

سرهنگ براتعلی از مردم نوع دوست خمین درخواست کرد با توجه به ادامه دار بودن روند خدمات رسانی به سیل زدگان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مراکز بسیج و یا سپاه ناحیه خمین ارائه کنند و افزود: درخواست می‌کنم از همه مردم خصوصا فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج که بیشتر از گذشتهتلاش مضاعف کنند و تاکیدی که دارم این است که وجوه نقدی بیشتر باشد که احتیاج عزیزان است.

وی اضافه کرد: همچنین در حال ساماندهی افراد داوطب در قالب گروه‌های جهادی همچنین پایوران هستیم برای امداد رسانی در راستای کمک به مردم سیل زده انشالله هم پشتیبانی بکنیم از عزیزانی که در مناطق سیل زده حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمین ادامه داد در استان لرستان قرارگاه بسیج سازندگی برپا شده و کمک‌های مردمی به این قرارگاه ارسال و و توسط یک شبکه‌ای به صورت منظم و حساب شده کمک‌ها به دست مردم خواهد رسید.

انتهای پیام / ج

مردم شهرستان خمین بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک کردند

برچسب ها: سیل ، امدادرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.