رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک خبر داد؛

افزایش ۶۵ درصدی حضور گردشگران در شهرستان زهک

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک از افزایش ۶۵ درصدی حضور گردشگران در شهرستان زهک خبر داد.

افزایش ۶۵ درصدی حضور گردشگران در شهرستان زهکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالکاظم میرشهرکی رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک اظهار کرد: تعداد ۲۱۲ هزار و ۵۶۰ نفر از گردشگران و مسافران نوروزی و مردم سیستان از چاه نیمه‌های شهرستان زهک بازدید کردند که این میزان یک رکورد بی سابقه از حضور گردشگران و مسافران نوروزی در یک روز است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک افزود: ورود آب به سیستان، وجود شاهراه‌های ورودی آب از کشور افغانستان در شهرستان زهک، داشتن آثار تاریخی فاخر و به طور کلی تاریخ و طبیعت در کنار هم و برنامه ریزی‌های بسیار زیاد نوروزگاهی موجب افزایش چشم گیر گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان زهک بود که یک رکورد بی سابقه را رقم زد که رشد ۶۵ درصدی گردشگر نسبت به سال قبل را به دنبال داشت.

این مسئول ادامه داد: سیزدهم فروردین ماه امسال همزمان با روز طبیعت بالغ بر ۲۰۰ هزار گردشگر در مجتمع بقیه الله الاعظم دانشگاه زابل از امکانات تفریحی خدماتی این مکان بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ فروردین ماه نوروزگاه کهک در بخش مرکزی شهرک کهک شهرستان زهک نیز برگزار شد که پایان بخش برنامه‌های نوروزی این شهرستان بود.

انتهای پیام/ع

افزایش ۶۵ درصدی حضور گردشگران در شهرستان زهک

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار