حدود ۳ هزار همدانی عازم سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: در ایام حج تمتع ۲ هزار و ۹۳۵ نفر در قالب ۲۰ کاروان از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

حدود 3 هزار همدانی عازم سرزمین وحیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن ساغرچی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال حدود ۳ هزار همدانی حاجی می‌شوند اظهار کرد: بر این اساس در ایام حج تمتع ۲ هزار و ۹۳۵ نفر در قالب ۲۰ کاروان از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه حجاج از ۲۵ ذی‌القعده تا ۳ ذی‌الحجه برای انجام مناسک حج تمتع اعزام خواهند شد گفت: زائران استان همدان از فرودگاه همدان به مراسم حج تمتع اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان همدان با تأکید بر اینکه زمان پرواز‌ها هنوز قطعی نشده است تصریح کرد: این مسئله منوط به تایید و اجازه فرودگاه جده است.

وی از برگزاری همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان همدان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از ۲ هزار نفر از زائران همدانی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در سالن ورزشی ابن سینا برگزار خواهد شد.

ساغرچی از تمام زائران، مدیران و عوامل اجرایی و روحانیان کاروان‌های حج تمتع شهرستان همدان امسال دعوت کرد در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/د.ا

اعزام بیش از ۲ هزار نفر از همدان به سرزمین وحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.