فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد؛

کمک یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی مردم ملایر به مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: تاکنون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌ مردمی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

ارسال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌ مردمی به مناطق سیل‌زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،  سرهنگ سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: سپاه ناحیه ملایر به همت مردم نوع‌دوست ملایر تاکنون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی را به سیل‌زدگان تحویل داده است.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی سپاه در زمان بارش باران در شهرستان ملایر با حضور جهادگران بسیجی اظهار داشت: با توجه به وضعیت وخیم روستای زیرآبیه سه اکیپ در این روستا مستقر بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: تعدادی از خانه‌های این روستا دچار آب‌گرفتگی شده بود به صورتی که اهالی روستا و احشام آن‌ها در آب گیرافتاده بودند.

حسینی  با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته یک دستگاه بیل مکانیکی شخصی در محل حاضر شد، اظهار داشت: با حضور بیل مکانیکی و ایجاد موانع آب هدایت شد و با انجام کانال‌کشی سطح آب فروکش کرده است.

وی گفت: با همت شبانه‌روزی بسیجیان حوزه مقاومت محمد رسول الله (ص) که هم اکنون در روستا مستقر هستند خدمت‌رسانی در حال انجام بوده و بسیجیان برای برطرف کردن مشکلات در تلاش هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با درخواست از ادارات و سازمان‌ها برای پای کار آمدن بیان داشت: مشکلات در بسیاری از روستا‌ها وجود داشت و با توجه به بارش‌های پیش رو نیازمند همکاری تمام ادارات هستیم و از تلاش‌های شهردار و نیرو‌های شهرداری تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم بکار می‌گیرد، گفت: در بحث قطعی برق تعداد زیادی از روستا‌ها مشکل داشتند که با اعزام خودرو و نفرات به کمک اداره برق رفتیم و چندین روستا را پوشش دادیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: در مرحله اول کمک‌های مردمی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال به استان‌های شمالی ارسال شد.

حسینی ادامه داد: در مرحله دوم کمک‌های مردمی نیز با توجه به وضعیت استان لرستان یک محموله در قالب ۷ دستگاه خودرو شامل اقلامی از جمله وسایل بهداشتی، کنسرو و مواد غذایی، پتو، بیل، چکمه به ارزش یک میلیارد ریال به استان لرستان ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم همیشه در صحنه ملایر خواهشمندیم با توجه به نیاز شدید مردم لرستان کمک‌های خود را به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام/د.ا

کمک مردم ملایر به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.