لغو سفر راهیان نور ۷۰۰ زائر خراسان‌جنوبی

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: سفر راهیان نور ۷۰۰ نفر از خراسان‌جنوبی به واسطه سیل و بدی شرایط آب و هوا در ایام نوروز لغو شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، قنبری مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی  به واسطه احتمال وقوع سیل در خوزستان و بدی شرایط آب و هوا ۱۱ اتوبوس و ۵۰ خودروی شخصی که قصد سفر به مناطق عملیاتی جنوب را داشتند از سفر بازماندند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع سفر راهیان نور ۷۰۰ نفر از خراسان‌جنوبی کنسل شد، افزود: هزینه‌ای که این افراد پرداخت کرده بودند با ارائه فیش واریزی عودت داده می‌شود.

قنبری ادامه داد: کسانی که سفر راهیان نور آنان لغو شده با دریافت هزینه پرداخت شده، می‌توانند در ایام تابستان برای سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب ثبت نام کنند تا از ثمرات معنوی این اردوها بهره مند شوند.

 مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: البته از تاریخ ۲۹ اسفند ۹۷ تا ۱۱ فروردین ماه دو هزار و ۲۶ نفر از خراسان‌جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام شدند که از این تعداد ۳۴۹ نفر طلبه بودند.

وی یادآور شد: از این دو هزار و ۲۶ نفر تعداد ۵۸۰ نفر با ۱۳۰ خودروی شخصی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

قنبری ادامه داد: در راستای تأمین امنیت مسافران اردوی راهیان نور غرب کشور اتوبوس‌هایی که زائران را به مناطق عملیات غرب کشور منتقل کردند قبل از سفر از لحاظ ایمنی، رعایت قوانین اردوهای راهیان نور و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد تأیید قرار گرفتند.

انتهای پیام / ط ا

سفر راهیان نور ۷۰۰ زائر خراسان‌جنوبی لغو شد

برچسب ها: راهیان نور ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار