دلیل ناکامی مذاکرات جهانبخش و منچستر چه بود؟

لژیونر فوتبال کشورمان در مصاحبه با رسانه‌های انگلیس از دیدار با سران منچسترسیتی و حضور در برایتون سخن گفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه انگلیسی، علیرضا جهانبخش که به عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ هلند در مراسمی با والدین و خانواده خود در کشور هلند به صرف شام دعوت شده بود، هرگز فکرش را نمی‌کرد که با سران منچسترسیتی و برایتون مذاکره داشته باشد.

جهانبخش در این باره گفت: وقتی به صرف شام در آن مراسم باشکوه حاضر شدم فقط به این فکر می‌کردم که چه غذای خوشمزه‌ای صرف می‌کنیم. اصلا فکر نمی‌کردم مسئولان باشگاه برایتون آنجا برای توافق با من حضور پیدا کنند.

در نهایت علیرضا جهانبخش با سرمربی و سرپرست باشگاه برایتون در همان مراسم به شکل زبانی به توافق رسیدند تا پس از سفری خاطره انگیز به انگلیس، گرانقیمت‌ترین بازیکن باشگاه برایتون با ۱۷ میلیون پوند لقب بگیرد.

اما این رسانه انگلیسی از مذاکرات پنهانی علیرضا جهانبخش با منچسترسیتی نیز خبر داد. به نقل از این نشریه جهانبخش پیش از عقد قرارداد با برایتونی‌ها با مسئولان باشگاه منچسترسیتی و نزدیکان پپ گواردیولا نیز قرار ملاقاتی در شهر ومبلی داشته است که در نهایت این مذاکرات نیمه کاره رها شد و شاید توافق زود هنگام با برایتون از دلایل عمده ناکامی در رسیدن منچستر به جهانبخش بوده است.


بیشتر بخوانید:

۵ نکته کلیدی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن از نگاه فاکس اسپرتس

جایزه نفیس قطری‌ها برای برنده پیش بینی دیدار ایران و ژاپن

۳ نکته کلیدی برای ترکیب ایران بدون طارمی مقابل ژاپن


انتهای پیام/

توافقات پنهانی جهانبخش با منچستر سیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار