درگیری پلیس باقاچاقچیان مواد مخدر / کشف یک تن و ۱۴۵ کیلوگرم مواد افیونی در جنوب شرق کشور

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند حرفه‌ای قاچاق و کشف یک تن و ۱۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان "سیب و سوران"خبر داد.

سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان سیب وسوران با ۲ دستگاه وانت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیب وسوران در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان همراه بود در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند عصر روز گذشته ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان خودرو‌های حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را زمین گیر کنند.

جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه تکاوران پلیس که ساعتی به طول انجامید سه قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو وانت ۹۸۶ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک، ۱۰۴ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش و ۵۴ کیلوگرم سایر مواد مخدر صنعتی به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار طاهری گفت : با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام / ا

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق و کشف مواد مخدر  در شهرستان سیب و سوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار