مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد؛

قم دارای مرجعیت در زمینه چاپ است/واردات ۲۱۳۱ تن کاغذ دولتی به قم

حسینی کاشانی گفت:قم دارای مرجعیت در زمینه چاپ است وچاپخانه‌های این شهر ظرفیت خالی دارند و باید برای پر شدن این ظرفیت تلاش کنیم.

واردات ۲۱۳۱تن کاغذ دولتی به قم /قم دارای مرجعیت در زمینه چاپ استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به صنعت نشر استان قم گفت:هزار و ۲۸۶ ناشر و هزار و ۹۸ چاپخانه در استان داریم و اکنون ۸۰۰ ناشر در قم فعال هستند، به همین دلیل بحث کاغذ در قم مهم است.

وی افزود: دو هزار و ۱۳۱ تن کاغذ از تیرماه تاکنون به قیمت دولتی وارد استان قم شده است، ۳۷۳ تن دیگر کاغذ دیگر طی روز‌ها و هفته‌های آتی وارد قم می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: سامانه کاغذ ایجاد شده است تا ناشران بتوانند با مراجعه به این سامانه کاغذ را دریافت کنند، نظارت کامل بر توزیع کاغذ به ناشران صورت می‌گیرد، چون تفاوت قیمت بین کاغذ دولتی و کاغذ آزاد زیاد است و باید کاغذ دولتی به کتاب تبدیل شود.

حسینی کاشانی قم را دارای مرجعیت در زمینه چاپ دانست و عنوان کرد: چاپخانه‌های این شهر ظرفیت خالی دارند و باید برای پر شدن این ظرفیت تلاش کنیم.

وی یادآورشد: لیست توزیع کاغذ بین ناشران قمی با جزئیات به صورت کامل موجود است و امکان نظارت دوباره بر این ناشران وجود دارد.

انتهای پیام/ح

۲۱۳۱ تن کاغذ دولتی به قم وارد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار