آمادگی استان بوشهر برای اعزام موکب به مناطق سیل زده

استاندار بوشهر از آمادگی این استان برای اعزام موکب‌ها به منظور ارائه غذای گرم به آسیب‌دیدگان از سیل خبر داد.

آمادگی استان بوشهر برای اعزام موکب‌ها جهت کمک به سیل‌زدگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد هماهنگی اربعین استان بوشهر، با قدردانی از توجه مردم نوع‌دوست استان بوشهر برای رسیدگی به سیل‌زدگان افزود: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر از زمان وقوع سیل در استان‌های مختلف در ارائه کمک به آسیب‌دیدگان همکاری خوبی داشتند که از فعالیت آنان قدردانی می‌شود.

وی، با تاکید بر تعیین مدیریت واحد برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها به سیل‌زدگان افزود: وحدت رویه و هماهنگی در جمع آوری و ارسال کمک‌ها نقش مهمی در تسریع ارائه خدمات به جامعه هدف و آسیب دیدگان می‌شود.

استاندار بوشهر از آمادگی استان بوشهر برای اعزام موکب‌ها برای ارائه غذای گرم به آسیب‌دیدگان از سیل خبر داد و بیان کرد: در راستای تامین غذای گرم، بر اساس نیاز استان‌های سیل‌زده، موکب‌های استان بوشهر به این مناطق اعزام می‌شوند.

گراوند با تاکید بر تعیین ظرفیت این استان در اعزام موکب‌ها گفت: استان‌های معین مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان تعیین شده که باید کمک‌های استان بوشهر به این نقاط ارسال شود.

وی، با اشاره به تامین مایحتاج عمومی برای ارسال به سیل‌زدگان تصریح کرد: برای رسیدگی به روستا‌های در محاصره سیل که دسترسی زمینی امکان پذیر نیست قایق‌هایی از استان بوشهر ارسال شده که بر اساس اعلام نیاز، هنوز به تعدادی قایق برای اعزام احتیاج است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: باید کمک‌های استان بوشهر هماهنگ شده به استان‌های سیل‌زده ارسال شود و تحویل جمعیت هلال احمر آن منطقه شود.

انتهای پیام/م

موکب‌های استان بوشهر به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.