گودال آب در نفت شهر جان یک تن را گرفت

فرماندار قصرشیرین گفت: یکی از عشایر نفت شهر از توابع بخش سومار عصر امروز (شنبه) به علت افتادن در گودال آب ناشی از بارندگی‌های اخیر جان باخت.

گودال آب در نفت شهر جان یک تن را گرفتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت :یکی از عشایر نفت شهر در حین تعلیف احشام، یکی از گوسفندانش به داخل گودال آب سقوط کرد و در حالی که تلاش کرد دام را نجات دهد، غرق شد.

وی اظهار کرد: این فرد با ۵۵ سال سن با هویت معلوم «ع. ر» به سردخانه بیمارستان قصرشیرین منتقل شد.

فرماندار قصرشیرین، با ابراز تاسف از این حادثه از همه مردم خواست تا از حضور در کنار رودخانه ها، مسیل‌ها و گودال‌های آب خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

هم اکنون یک هزار و ۶۵۰ خانوار عشایری از طوایف کلهر، قلخانی، زوله، جمهور و سنجابی در مناطق قشلاقی قصرشیرین با جمعیتی بیش از هشت هزار تن استقرار دارند که این عشایر با دارا بودن ۱۸۲ هزار راس دام، بخشی از تولیدات گوشت و مواد لبنی استان کرمانشاه را تامین می‌کنند.

بخش سومار در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع است و با کشور عراق ۸۶ کیلومتر مرز دارد، این بخش دارای ۲ شهر سومار و نفت شهر و ۱۳ روستا می‌باشد.

نفت شهر قبل از جنگ تحمیلی پنج هزار تن جمعیت داشت که پس از پایان جنگ به علت شرایط موجود و حضور نیرو‌های نظامی و میادین مین بازگشت مردم به این شهر انجام نشد و بازسازی نیز صورت نگرفت.

هم اکنون اقدام‌های خوبی انجام شده و همه اراضی کشاورزی اطراف آن از وجود مین پاکسازی و شرایط برای بازگشت مردم و بازسازی منازل آن‌ها فراهم شده است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام/پ

حادثه در نفت شهر

برچسب ها: اخبارسلامت ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار