آماده باش دوروزه نیرو‌های امدادی مازندران

نیرو‌های امدادی و خدمات رسان مازندران امروز و فردا آماده باش باشند.

احمدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه بارش‌های پراکنده باران از دیشب در استان آغاز شده است، گفت: بارش گسترده باران از امشب و فردا دوشنبه ۱۹ فروردین در مازندران آغاز می‌شود.

وی گفت: بارش‌ها در روز دوشنبه شدت بیشتری خواهد داشت و با افرایش سطح آب رودخانه‌ها احتمال جاری شدن روان آب‌ها و رانش زمین و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی دور از نظر نیست.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از مردم خواست از اطراق و تردد در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری و دامداران نیز دام‌ها را در محل‌های امن نگهداری کنند.

احمدی با بیان اینکه نیرو‌های خدمات رسان ، امدادی و فرمانداران  و نیروهای راهداری نیز برای هرنوع عملیات امداد و نجات آمادگی داشته باشند، از رانندگان خواست هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی ضمن خودداری از توقف در حاشیه مناطق مستعد ریزش به هشدار‌های ماموران انتظامی و راهداری توجه کنند.
 
وی از دهیاران روستاهای حاشیه رودخانه های استان نیز خواست نسبت به اطلاع رسانی لازم و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثارحوادث احتمالی اقدام کنند.

انتهای پیام/ک


هشدار مدیریت بحران مازندران

برچسب ها: سیل زدگان ، وضعیت جوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار