جو بایدن: می‌خواهم آخرین نفری باشم که نامزدی‌اش را برای انتخابات ۲۰۲۰ اعلام می‌کند

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت می‌خواهد آخرین شخصی باشد که نامزدی خود را برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری این کشور اعلام می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان ان، «جو بایدن»، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد دلش می‌خواهد آخرین نفری باشد که نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام می‌کند.

وی در این خصوص گفت: اگر تصمیم بگیرم در انتخابات ۲۰۲۰ نامزد شوم، دلم می‌خواهد آخرین نفری باشم که نامزدی ام را برای این انتخابات اعلام می‌کنم.

جو بایدن که هنوز به طور رسمی نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام نکرده است، در روز‌های اخیر از سوی چند زن به آزار و اذیت جنسی متهم شده است. نخستین بار «لوسی فلورس»، نامزد فرمانداری نوادا در سال ۲۰۱۴ جو بایدن را به آزار جنسی متهم کرد. به دنبال آن «ایمی لپوس»، دستیار سابق جیم هیمس، عضو مجلس نمایندگان آمریکا هم اعلام کرد در سال ۲۰۰۹ در جریان جمع آوری کمک‌های مالی برای حزب دموکرات، بایدن او را به نحو نامناسبی لمس کرده است. پس از آن هم چند زن دیگر بایدن را به آزار جنسی متهم کردند. این در حالی است که او همه این اتهامات را تکذیب کرده است.

جو بایدن در واکنش به این اتهامات اعلام کرد: حقیقت این است که قبلا هم اعلام کردم اگر باعث شدم کسی احساس ناراحتی کند، واقعا حس بدی نسبت به آن دارم. هرگز قصد چنین چیزی را نداشتم. من برای هیچ کدام از کارهایم متأسف نیستم. من هرگز از روی عمد با هیچ مرد یا زنی با بی احترامی رفتار نکرده ام.

وی به مدت ۸ سال معاون باراک اوباما بود و ۳۶ سال هم در مجلس سنای آمریکا خدمت کرد. انتظار می‌رود او هم خیلی زود وارد عرصه انتخابات شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار