اسکان بیش از هزار مسافر در راه‌ مانده نوروزی در مساجد همدان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در نوروز ۹۸، هزار و ۳۹ نفر از مسافران و در راه‌ ماندگان نوروزی در مساجد و حسینیه‌های استان همدان اسکان داده شدند.

اسکان بیش از هزار مسافر در راه‌ مانده نوروزی در مساجد همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام محمد کاروند،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: طرح آرامش بهاری امسال برای نهمين سال متوالی همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۳۶ بقعه شاخص در استان مجری طرح آرامش بهاری بودند اضافه کرد: برپايی خيمه‌های معرفت در امامزادگان،پاسخگويی به مسائل شرعی،ارائه مشاوره به همراه ويژه برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان از مهمترين برنامه‌های اوقاف در طرح آرامش بهاری بود.

کاروند با اشاره به اینکه ۹۳۰ نفر به عنوان خادم در سطح بقاع به اجرای طرح آرامش بهاری کمک کردند، گفت:در طول اجرای طرح آرامش بهاری،۸ هزار و ۶۸۵ نفر به غرفه‌های مشاوره مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: این مسافران در مسجد ملایر، مسجد امام خمینی(ره) اسدآباد، مسجد سه راهی روعان کبودر آهنگ و امامزاده زید علیصدر اسکان داده شدند.

مدیر کل اوقاف استان همدان عنوان کرد: در مجموع ۱۲۶ هزار نفر از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه از غرفه‌های طرح آرامش بهاری در  استان بازدید داشته و از خدمات آن بهره مند شده‌اند.

وی ابراز کرد: با همکاری ستاد اقامه نماز، امسال ۴۰ مسجد در استان مجری طرح جهادی اقامه نماز بودند، این مساجد از یک ساعت قبل از نماز ظهرتا یک ساعت پس از نماز مغرب باز بوده و علاوه بر اقامه نماز در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

کاروند افزود: ۴۸ مبلغ بومی و اعزامی از قم نیز با حضور در بقاع متبرکه و امام زادگان استان همدان در اين طرح به تبليغ معارف الهی پرداختند.

انتهای پیام/ ش

اسکان مسافران در راه مانده در مساجد همدان

برچسب ها: نوروز 98 ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.