بطری نوشابه هم نتوانست ماموران مبارزه با مواد مخدر را فریب دهد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۸۲ کیلو تریاک از یک دستگاه اتوبوس زاهدان-تهران در پلیس‌راه کرمان-ماهان خبر داد.

بطری نوشابه هم نتوانست ماموران مبارزه با مواد مخدر را فریب دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۸۲ کیلو تریاک از اتوبوس زاهدان-تهران در سمنان کشف شد که با اقدامات گسترده اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ماه‌های اخیر به شناسایی قاچاقچی سابقه‌داری منجر شد که قصد انتقال محموله مواد مخدر از جنوب به مرکز کشور را داشت.

وی بابیان اینکه متهم مواد افیونی را با استفاده از یک اتوبوس و از محورهای کرمان منتقل می‌کرد، افزود: هماهنگی‌های لازم قضائی و انتظامی و پلیس با این استان صورت گرفت که با اعزام گروه‌های عملیاتی پلیس استان سمنان به پلیس‌راه کرمان-ماهان، اتوبوس موردنظر متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در این عملیات مشترک متهم و چهار همدست وی دستگیر شدند، ابراز داشت: قاچاقچیان بعد از تکمیل پرونده به دادسرا تحویل و ارجاع داده شدند.

سردار قاسمی بابیان اینکه این مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۴۱ بطری نوشابه به‌صورت ماهرانه جاسازی‌شده بود، تصریح کرد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر محموله قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و زمین‌گیر شد.

وی افزود: از هم استانی‌ها انتظار می‌رود که برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر هرگونه موارد مشکوک را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع مطرح‌شده رسیدگی شود.

انتهای پیام / گ

کشف مواد مخدر در سمنان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار