مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی:

کاهش ۱۸ درصدی هزینه‌های بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت:هزینه‌های سال ۹۷ به نسبت سال ۹۶ حدود ۱۸ درصد کاهش داشته و این به معنای در تنگنا قرار دادن مردم برای گرفتن خدمات نیست.

کاهش ۱۸ درصدی هزینه‌های بیمه سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،صبح امروز مدیرکل بیمه سلامت استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و مواردی از جمله دولت الکترونیک و کاهش هزینه در سازمان بیمه سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عمده‌ بیمه شدگان در استان روستایی هستند، گفت: اکنون بیمه شدگان کمیته امداد نیز به سازمان بیمه سلامت ملحق شده اند که امیدواریم با تأمین منابع مالی و درایت بیش از گذشته به این قشر خدمات ارائه دهیم.

وی با اشاره به اقدامات خوب در بحث مدیریت منابع از سال ۹۶ افزود: رویکر این سازمان به سمت کاهش هزینه‌ها بوده است.

اربابی گفت:هزینه‌های سال ۹۷ به نسبت سال ۹۶ حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است و این کاهش به معنای در تنگنا قرار دادن مردم برای گرفتن خدمات نیست.

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز افزود: به چند چیز در دین توصیه شده است؛ به اینکه شما بدون نگاه به طرف (مسلمان یا کافر) امانتی را که می‌گیرد باید نسبت به آن تعهد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یک ضرر اقتصادی چهار چوب خاص خود را دارد و چه بسا باید جبران شود، گفت: این موضوع در بحث سلامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود:همیشه باید توجه داشت که وقتی از سلامت می‌گوییم، تنها سلامت جسمی نیست بلکه به معنای عام آن است و برخورد‌ها باید به گونه‌ای باشد که به سلامت روحی فرد آسیب نرسد و عقده‌ روانی برای او ایجاد نکند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:در کار سازمانی نیز اگر فرد تزکیه و قصد قربت داشته باشد ثواب می‌برد.

انتهای پیام/غ

عمده‌ بیمه شدگان استان روستایی هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار