نخستین سالگرد شهادت شهید محمدمهدی لطفی نیاسر در قم

آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم،محمد مهدی لطفی نیاسر در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

نخستین سالگرد شهادت شهید محمدمهدی لطفی نیاسر در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛، نخستین سالگرد شهادت شهید محمد مهدی لطفی نیاسر در این مراسم که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برپا شد، یکی از دوستان آن شهید والامقام به بیان خاطرات شهید لطفی نیاسر پرداخت.

حجت الاسلام پناهیان سخنران این مراسم هم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آن شهید بزرگوار عنوان کرد:شهید لطفی نیاسر الگوی کاملی از روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری برای نسل جوان و نوجوان است.

پیش از این مراسم چهارهزار جوانان و نوجوانان عاشورایی در قالب «کاروان شکوه میثاق با حضور» مسیر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام ا... علی‌ها تا مسجد مقدس جمکران را با هدف تجدید عهد با امام عصر (عج) پیاده طی کردند.

شهید محمدمهدی لطفی نیاسر دوشنبه ۲۰ فرودین ماه سال گذشته در پی حمله جنگنده‌های صهیونیستی به فرودگاه نظامی ۴-T در حومه شهر حِمصِ سوریه به خیل دوستان شهیدش در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم پیوست.

پیکر پاک این شهید ۲۳ فروردین سال گذشته پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی حضرت معصومه (س) و اقامه نماز توسط آیت‌الله جوادی آملی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ح

نخستین سالگرد شهادت شهید محمدمهدی لطفی نیاسر

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار