سالنی‌باز دیروز، ستاره امروز پرسپولیسی‌ها شد

محمد نادری ستاره تیم فوتبال پرسپولیس تهران عضو تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی در سال ۲۰۱۴ است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال۱۳۹۲ وزارت آموزش و پرورش با راه‌اندازی انجمن و لیگ فوتسال دانش‌آموزی در دسته یک و دسته ۲ در سراسر کشور خدمت بزرگی به رشته‌های فوتبال و فوتسال کشورمان کرد.

سالنی‌باز دیروز، ستاره امروز پرسپولیسی‌ها شد

محمد نادری ستاره این روز‌های سرخپوشان پایتخت که کمتر کسی فکر می‌کرد حضور او نسبت به دیگر بازیکنان در ترکیب تیم ارجحیت پیدا کند، دانش‌آموز هنرستان در شهرری بود که با قهرمانی به همراه تیم فوتسال دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در سال ۱۳۹۳، از سوی وزارت آموزش و پرورش به مسابقات دانش‌آموزان جهان سال ۲۰۱۴ در ایتالیا اعزام شد و اتفاقا در آن بازی‌ها با شکست دادن میزبان در فینال مقابل برزیل حاضر شدند و نهایتا نایب قهرمان این رقابت‌ها لقب گرفتند. در نهایت نادری با تصمیم شخصی اش به فوتبال منتقل شد.

سالنی‌باز دیروز، ستاره امروز پرسپولیسی‌ها شد

پیش از این مهدی ترابی دیگر ستاره باشگاه پرسپولیس نیز تا سال ۱۳۹۰ در فوتسال حضور داشت، حتی چند باری نظر کادرفنی تیم ملی فوتسال را برای حضور در میان ملی پوشان جلب کرده بود، اما به توصیه یکی از آشنایانش از فوتسال به فوتبال منتقل شد و در تست تیم جوانان سایپا شرکت کرد که در نهایت نظر مساعد سرمربیان وقت تیم را جلب کرد.

سالنی‌باز دیروز، ستاره امروز پرسپولیسی‌ها شد


بیشتر بخوانید:

باشگاه ناتینگهام فارست تولد فوتبالیست ایرانی را تبریک گفت +عکس

نوروزی:به پرسپولیس می روم

برانکو: شادی پس بردمان کامل نشد / کامیابی‌نیا به بازی مقابل الاهلی می‌رسد


انتهای پیام/

نحوه انتقال ستارگان پرسپولیس از فوتسال به فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار