مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل؛

فعالیت ۵۹ شرکت مسافربری در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۹ شرکت مسافربری با یک هزار و ۲۰۰ ناوگان در سطح استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود:‌ در طول ایام نوروز و سفرهای نوروزی تلاش و جدیت بر این بوده تا خدمات مناسبی را در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهیم و در این حوزه توانسته‌ایم زمینه‌ساز جلب رضایت مردم شویم.

وی از ثبت 14 هزار و 621 سفر در طول تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد و گفت: در طول تعطیلات نوروزی از روز 25 اسفندماه 97 تا روز 16 فروردین‌ماه امسال تعداد 120 هزار و 243 مسافر در سفرهای نوروزی در سطح استان جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با  بیان اینکه بیشترین میزان سفرها به مقصد استان تهران است، تصریح کرد: در ادامه بیشترین سفرها به شهرهای مشهد، ساری و تبریز به ثبت رسیده است.

رحمتی با اشاره به فعالیت مناسب شرکت‌های حمل و نقل مسافر در سطح استان بیان کرد: در حال حاضر 59 شرکت مسافربری با یک هزار و 200 ناوگان در سطح استان فعالیت دارند که در امر جابه‌جایی مسفران در جاده‌های کشور فعل بوده و خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهند.

وی افزود: در طول طرح نوروزی نظارت و بازرسی مداوم از عملکرد شرکت‌های مسافربری انجام شده تا در صورت بروز هر گونه تخلف با متخلفان برخوردهای قانونی و لازم انجام شود که شرکت‌ها بدون مشکل اقدام به خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت بیش از هفت میلیون و 272 تردد در محورهای مواصلاتی استان توسط دستگاه‌های ترددشمار خبر داد و گفت:‌ میزان تردد در سطح جاده‌های استان در مقیسه با مدت مشابه سال گذشته با 11 درصد کاهش روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/ع

ثبت بیش از هفت میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

 

برچسب ها: نوروز ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.