دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه خبر داد.

دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر اینکه دو باند سازمان یافته قصد انتقال مقدار زیادی موادمخدر به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به ردیابی مسیر تردد خودروی قاچاقچیان مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقیب به صورت نامحسوس، در فرصتی مناسب نسبت به توقیف آن‌ها اقدام کردند.

امان اللهی تصریح کرد: در بازرسی از شش دستگاه خودروی قاچاقچیان مجموعا ۲۱۱ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و هفت نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از دستگیری ۸۰۰ نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر در سطح استان از ابتدای امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ نفر این افراد را معتادان متجاهر تشکیل می‌دهند، گفت: ۳۰۰ نفر نیز قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر بوده‌اند که به ترتیب تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد و دستگاه قضایی شده‌اند.

امان اللهی در پایان پاکسازی نقاط آلوده و برخورد جدی با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر را از اولویت‌های کاری پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

انتهای  پیام/ز


دستگیری ۸۰۰ نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر در سطح استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.