حملات گسترده علیه هسته‌های خاموش داعش در منطقه الشیحه

تازه‌ترین خبر‌ها از تحولات میدانی استان الانبار حاکیست، جنگنده‌های عراقی پس از دریافت اطلاعات دقیق، مواضع هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش را در منطقه الشیحه در حومه دریاچه الثرثار هدف قرار دادند.    

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعات به دست آمده، شماری از تروریست‌های داعش در جریان این حملات هوایی کشته و زخمی شدند؛ سایر عناصر تروریستی نیز پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه متواری شدند.

حملات گسترده علیه هسته‌های خاموش داعش در منطقه الشیحه

همزمان گروهی مشترک از نیرو‌های اطلاعات تیپ هفتم بسیج مردمی با همکاری نیروی هوایی ارتش عملیاتی را برای شناسایی تروریست‌هایی که در منطقه «الشیحه» متواری شده اند، ترتیب دادند.


بیشتربخوانید: تداوم عملیات علیه هسته‌های خاموش داعش در استان‌های دیاله، صلاح‌الدین و نجف + نقشه میدانی و تصویر


به گفته منابع میدانی، پهپاد‌های عراقی نیز برای شناسایی هسته‌های خاموش داعش بر فراز دریاچه الثرثار و جزایر کوچک حومه به پرواز درآمدند و اطلاعات مرتبط با مقر‌های آنان را در اختیار یگان‌های زمینی قرار دادند.

نیرو‌های عراقی پس از دریافت اطلاعات به سرعت وارد عمل شدند و عملیاتی را علیه عناصر مخفی داعش در این محور انجام دادند و جست وجوی منطقه به منطقه همچنان ادامه دارد.

خبر‌ها حاکیست، گروهی از عناصر مخفی داعش در نزدیکی منطقه عکاشات در استان الانبار فعال شده اند و در روز‌های گذشته حملاتی را علیه نیرو‌های عراقی انجام دادند؛ تروریست‌های داعش در حومه منطقه «هیت» در شمال استان الانبار دست به تحرکاتی زده‌اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های اطلاعات در حال بررسی منطقه هستند تا فعالیت‌های هسته‌های خاموش داعش را در این محور رصد کنند و زمینه را برای انجام عملیات علیه آنان آماده کنند.

به گفته منابع میدانی، حدفاصل مناطق الرمادی و الحدیثه که در جنوب دریاچه الثرثار واقع شده‌اند به هسته‌های خاموش داعش آلوده هستند و عملیات نیرو‌های عراقی برای پاکسازی این نقاط همچنان در جریان است.

بخش‌های دیگری از استان الانبار از جمله «الرمادی، فلوجه، حومه جنوبی دریاچه اثرثار، عکاشات، الرطبه و...» به عناصر مخفی داعش آلوده است؛ استان الانبار در غرب عراق واقع شده و به دلیل هم مرز بودن با کشور‌های عربستان، سوریه و اردن از اهمیت خاصی برخوردار است و مناطق بیابانی به محل مناسبی برای رشد تروریست‌های داعش تبدیل شده است.

 منبع: میزان

انتهای پیام/

آخرین تحولات میدانی استان الانبار عراق

برچسب ها: عراق ، تحولات منطقه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار