بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه های سال جدید قرار می گیرد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اولویت نخست و سرلوحه برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی در سال پیش رو است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  غلامی  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همزمان با آغاز فعالیت کلاس‌های درس در سال نو عنوان کرد :بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اولویت نخست و سرلوحه برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال پیش رو است و تلاش ما استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در این سال جهت تحقق و اجرای توصیه‌های معظم له است.

وی افزود: اجرای دقیق برنامه عملیاتی سال ۹۸، افزایش بهره وری و مدیریت منابع مالی و انسانی همگام با اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های در دستور کار این معاونت در سال پیش رو است.

غلامی گفت:پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های اخیر صورت گرفته و در سال جدید نیز باید با همت دو چندان این مسیر را ادامه داده و در راستای تعالی و پیشبرد اهداف دانشگاه گام برداریم.


وی ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه در حال حاضر در ۳۱ کانون دانشجویی در زمینه‌های مختلف خیریه، مذهبی، جهادی وسه تشکل سیاسی و ۲۹ انجمن علمی به صورت مستمر و پویا فعالیت میکنند و هم اکنون بیش از ۲۰ نشریه در دو بخش دانشجویی و کارمندی در موضوعات متنوع علمی، فرهنگی، اجتماعی  در این دانشگاه به چاپ می‌رسد

 غلامی ادامه داد: خوشبختانه در این انجمن‌ها و کانون‌ها فعالیت‌های بسیار خوبی صورت می‌گیرد و برخی از آن‌ها در سطح کشوری هم مطرح شده اند به گونه‌ای که برای مثال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به عنوان دستگاه برتر در برگزاری اردو‌های جهادی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور معرفی شده است.

وی افزود: فعالیت در این کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی علاوه بر پربارتر شدن اوقات فراغت، در توسعه فردی و اجتماعی دانشجویان نقش بسزایی داشته و کمک میکند تا دانشجویان در کنار تحصیل، دیگر مهارت‌های لازم را آموخته و در زندگی خود به کار بگیرند.

انتهای  پیام/ز

 

پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار