جذب ۲۵۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در بابل

۲۵۹ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی در بخش کشاورزی پارسال در بابل جذب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل، با اشاره به جذب ۲۵۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در این شهرستان گفت: با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری این شهرستان در قالب اعطای تسهیلات بانکی، پارسال ۱۳۴ طرح از متقاضیان ثبت نام شده در سامانه کارا برای دریافت ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط کارگروه استانی تایید و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: از طرح‌های معرفی شده پارسال به بانک‌های عامل به ۱۰۵ نفر از متقاضیان با تعهد اشتغال ۲۵۱ نفر، ۲۵۹ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال تسهیلات بانکی با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: این طرح‌ها در زمینه تولیدات گیاهی، دام و طیور، صنایع و شیلات بوده که شامل بسته بندی غلات و برنج، دامداری صنعتی، دستگاه نشاکار، سکوی جمع آوری شیر، پرورش گل و گیاه زینتی، خرید دام شیری، پرورش گوسفند، بسته بندی گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی، پرورش گاو شیری، کنسانتره میوه، مرکبات و پرورش گوسفند صنعتی بوده است.

طاهری گفت: کسانی از تسهیلات فوق بهره‌مند شدند که قواعد و شرایط اعلامی در سامانه کارا را رعایت و توسط دستگاه اجرایی مرتبط با طرح اشتغال، کمیته فنی و عامل پرداخت کننده تایید شده باشند.
انتهای پیام/س
 
 

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به ۱۰۵ نفر در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار