مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

در سال جاری اولویت اجرای برنامه‌های عملیاتی ، سازمان‌های مردم نهاد است

حامدجولائی در جلسه گردهمایی سازمان‌های مردم نهاد استان کردستان از افزایش و پیگیری برنامه‌های عملیاتی و توانمند کردن بیشتر این سازمان‌ها در سال ۹۸ خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلسه گردهمائی سازمان‌های مردم نهاد استان کردستان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و امور جوانان، مدیران و دبیران این سازمان‌ها  ۱۸ فروردین ماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

حامدجولائی ضمن ابراز تقدیر و تشکر از وزیر ورزش و جوانان به دلیل افزایش و تخصیص اعتبارات حوزه جوانان تصریح کرد؛ دکتر سلطانی فر نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته و بر همین اساس اعتبارات قابل توجهی نیز به این حوزه تخصیص داده اند که تاکنون در وزارت ورزش و جوانان بی سابقه بوده، هر چند نسبت به بخش ورزش این اعتبارات کم است.

جولائی اظهار کرد، با توجه به اعتبارات خوب حوزه جوانان در سال ۹۸ سیاست کاری اداره کل بر روی افزایش کارکرد مناسب و فعالیت‌های موثر این سازمان‌ها بوده و بیشترین نیروی خود را بر روی این مورد متمرکز خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به ماهیت مستقل بودن سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد، سازمان‌های مردم نهاد از پر اهمیت‌ترین قشر جامعه هستند که باید با حفظ استقلال خود از بخش دولتی بتوانند خلاء و ضعف‌های آن را پوشش داده و نیاز‌های جامعه را بازتاب دهند.

جولائی اظهار کرد، یکی از فعالیت‌های لازم که انجام آن نیز از طرف سازمان‌های مردم نهاد در این مدت ضروری و فوری است جمع آوری کمک‌های مردمی از سوی این نهاد‌ها بوده که تاکنون دو محموله از این کمک‌ها توسط هیات‌های ورزشی و سمن‌های اداره کل به دست هموطنان سیل زده استان لرستان رسیده است و در حال حاضر نیز مشغول جمع آوری محموله دیگری از اقلام ضروری و مورد نیاز این عزیزان هستند.

وی در پایان بیان کرد، رهبری گام دوم انقلاب را به نام جوانان نامگذاری کرده که این خود از اهمیت نقش آن‌ها حکایت دارد و در دولت تدبیر و امید نیز جایگاه آن‌ها حفظ شده و جوانان در اولویت قرار دارند.

در پایان این گردهمایی دبیران سازمان‌های مردم نهاد نیز به ارائه پیشنهاد‌های خود برای اجرای برنامه‌های سال جاری و بیان مشکلات و کمبود‌های این بخش پرداختند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.