اجرای طرح امنیت اخلاقی در چالوس و فریدونکنار

طرح امنیت اخلاقی در شهرستان‌های چالوس و فریدونکنار اجرا و بیش از ۴۰ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ غلامحسین رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۴۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی در ایام نوروز ۹۸، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نوروزی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۱ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ رمضان نژاد، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، بیش از ۳ کیلو و ۳۱۵ گرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۹۶ دستگاه خودرو و ۴۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف ۴۲ فقره سرقت شامل سرقت ساختمان نیمه کاره، مغازه، سرقت منزل، سرقت خودرو و موتورسیکلت از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ رمضان نژاد افزود: در این طرح تعداد ۱۷۱ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که به ۵۰ صنف تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۲ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت ضوابط انتظامی و صنفی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

سرهنگ عبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی سرقت ۲ دستگاه خودروی سواری در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند، افزود: ماموران در ادامه این عملیات با اجرای گشت‌های هدفمند در محور‌های مواصلاتی موفق به کشف خودرو‌های سرقتی در حین تردد در محور کندوان و دستگیری سارقان شدند.

سرهنگ منتظری از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ک


اجرای طرح امنیت اخلاقی در دو شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار