پرداخت بیش از ۳۳ میلیارد ریال خسارت به سیل زدگان شیراز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: بیش از ۳۳ میلیارد ریال به آسیب دیدگان سیل شیراز پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به آسیب دیدگان سیل دروازه قرآن شیراز پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان ۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال را ذیحسابی استانداری فارس و ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت کرده است.

رحمانی با بیان این که در روز نخست سیل ۶۵۳ میلیون تومان از محل موجودی استانداری به آسیب دیدگان پرداخت شد افزود: پس از سیل دروازه قرآن شیراز ۱۶۹ پرونده بررسی و از محل منابع استانداری، به ۶۹۳ نفر کمک هزینه سفر پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: به هر کدام از ۸۳ نفر که مصدومیت جزیی داشتند، ۱۰ میلیون ریال و افرادی که دارای مصدومیت بیشتری بودند هر یک ۵۰ میلیون ریال پرداخت شد.

رحمانی افزود: هزینه انتقال و جا به جایی ۱۲۵ خودرو در شیراز، استان و خارج از استان پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: در مجموع به ۹۱ نفر ۱۶۹ میلیون تومان خسارت مصدومیت، به ۳۰۰ خودرو ۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان خسارت آسیب‌های وارده و به ۲۳۴ خودرو نیز ۲۹۹ میلیون تومان هزینه انتقال به نقاط درون و برون استان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: خسارت‌های وارد شده به آسیب دیدگان سیل دروازه قرآن شیراز ۵۹ میلیارد ریال است که ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان آن پرداخت شد و امیدواریم مابقی از محل ۵۰ میلیارد ریال تنخواه که از محل ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور به استان فارس اختصاص یافته، پرداخت شود.
انتهای پیام/م

پرداخت خسارت به سیل زدگان شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار