دستگیری ۳۰ نفر متخلف شکار و صید در ثلاث باباجانی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در سال گذشته ۳۰ نفر متخلف شکار و صید به مراجع قضایی تحویل شدند.

دستگیری ۳۰ نفر متخلف شکار و صید در ثلاث باباجانی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در سال گذشته با تلاش و کوشش شبانه روزی و گشت و کنترل‌های مستمر در مناطق حوزه استحفاظی یگان حفاظت این اداره موفق به دستگیری تعداد ۳۰ نفر متخلف شکار و صید و تحویل به مراجع قضایی شدند.

امیری افزود: تعداد ۱۰ قبضه سلاح مجاز و یک قبضه سلاح غیرمجاز از این متخلفین کشف و ضبط و مبلغ سیصد و پنجاه و دو میلیون ریال از متخلفین بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست وصول گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی در ادامه بیان کرد: تعداد ۴۵ قطعه کبک، ۶ بهله سارگپه، یک قطعه حواصیل (اگرت) ۱۰ قطعه سهره طلایی، ۲ قطعه تیهو و ۲ قطعه یلوه حنایی و دلیجه در مناطق حوزه استحفاظی پس از تیمار و بهبودی کامل در زیستگاه‌های طبیعی شهرستان رها سازی شدند.

امیری گفت: محیط بانان این اداره در گشت‌ها و کنترل مداوم در مناطق حوزه استحفاظی اقدام به پاک‌سازی چندین تفرجگاه، پارک و برگزاری کلاس‌های زیست محیطی در سطح شهر تازه آباد نمودند.

وی تصریح کرد: تعداد ۸۸ مورد واحد صنعتی، تولیدی، خدماتی و کشاورزی توسط کارشناسان این اداره در سطح شهرستان بازدید و پایش شد که یک واحد صنعتی سنگ شکن و دانه بندی شن و ماسه به علت تخلف زیست محیطی و با اخذ دستور قضایی تعطیل و پلمپ گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی در پایان گفت: در سال گذشته تاکنون ۴۵ مورد بازدید از مکان‌های دفن زباله و نخاله‌های ساختمانی ناشی از وقوع زلزله‌های اخیر انجام داده است که ضمن برگزاری کارگروه پسماند شهرستان و صدور اخطاریه‌های زیست محیطی، نظارت‌های لازم بر دفن بهداشتی پسماند‌ها صورت گرفت.

انتهای  پیام/ز


۱۰ قبضه سلاح مجاز و یک قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار