فرمانده انتظامی فردوس:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت:با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی سواری پراید در شهر فردوس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت مشخصات اولیه از خودرو، مراتب به تمامی واحد‌های انتظامی شهرستان اعلام شد تا ضمن کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان در صورت رویت خودروی مسروقه نسبت به توقیف آن اقدام شود.

سرهنگ فولادی گفت: پس از گذشت ۴۵ دقیقه تیم گشت مأموران پلیس در یکی از پاسگاه‌های شهرستان فردوس، خودروی سرقتی را مشاهده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: راننده خودروی سرقتی به دستور مأموران توجهی نکرد و متواری شد که پس از تعقیب ۱۰ کیلومتری، خودرو توقیف و راننده آن دستگیر شد.

وی گفت: با بررسی سوابق سارق مشخص شد وی سارق حرفه‌ای بوده و دارای سوابق متعدد سرقت و حمل و نگهداری مواد مخدر صنعتی است که در زمان دستگیری در مرخصی از زندان به سر می‌برده و مرتکب سرقت خودرو شده است.

سرهنگ فولادی با بیان اینکه پلیس ۱۱۰ مطمئن‌ترین راه ارتباطی با پلیس است، افزود: شهروندان در صورت وقوع سرقت مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و در مقابل حفظ اموال خود به خصوص خودرو حساسیت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار