آلومینیوم اراک به مصاف ملوان می رود

در هفته سی و یکم لیگ دسته اول آلومینیوم به مصاف ملوان می رود.

آلومینیوم اراک به مصاف ملوان می رودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در سه هفته مانده به اتمام لیگ دسته اول تیم آلومینیوم اراک باید در روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه به مصاف ملوان بندر انزلی در خانه ملوانی‌ها برود.

آلومینیومی‌ها ۱۲ هفته شکست نخورده اند و در اوج آمادگی بدنبال کسب ۳ امتیاز این بازی حساس هستند تا بتوانند در کورس قهرمانی باقی بمانند. از آن طرف نیز ملوان ۲۹ امتیازی است و در رتبه ۱۱ جدول قرار دارد که پس از پشت سر گذاشتن مشکلات مالی فراوان میخواهد تا در خانه حفظ آبرو کند و با تمام قوا ظاهر شود.

ملوانی‌ها در روز شنبه ۱۷ فروردین بالاخره توانستند اسپانسری برای تیم خود جذب کنند تا بخشی از هزینه‌های تیم ملوان را در ادامه‌ی این فصل پرداخت کند. ملوانی‌ها در سه بازی گذشته خود دو شکست و یک پیروزی داشته اند.

سعید اکبر زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص وضعیت این تیم گفت:تیمی که ۱۲ هفته شکست نداشته و در طول این ۱۲ هفته تنها ۲ گل دریافت کرده است که یکی از آن ۲ گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است، نشان میدهد که تیم قدرتمندی است.

اکبر زاده افزود:تیم آلومینیوم در برابر دیگر مدعیان این لیگ از اشتباهات داوری، بیشتر ضربه خورده است. اگر این اشتباهات نبود در حال حاضر ما در صدر جدول بودیم. امیدواریم در این سه هفته پایانی با نظارت بیشتر و دقیق‌تر سازمان لیگ و کمیته انضباطی شرایط خوبی را شاهد باشیم تا حق به حقدار برسد.

انتهای پیام/ی

تیم آلومینیوم اراک قدرتمند تر از همیشه

برچسب ها: فیفا ، لیگ دسته اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.