اقامت بیش از ۲ هزار نفر در خانه‌های بوم گردی همدان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از اقامت بیش از ۲ هزار نفر در خانه‌های بوم گردی این استان خبر داد.

اقامت بیش از ۲ هزار نفر در خانه‌های بوم گردی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسار، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مسافران بوم گردی همدان به ۲ هزار ۸۱۹ نفر رسید در حالی که این میزان در مقایسه با نوروز سال گذشته، ۳۵۴ نفر بود.

وی با بیان اینکه بوم گردی در ایام بهار بیشتر مورد استقبال است، افزود: در عید نوروز امسال ۹ مسافر خارجی از چهار ملیت نیز در این اماکن اقامت داشتند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اضافه کرد: همدان دارای ۳۲ خانه بوم گردی است که هم اکنون ۱۶ واحد فعال است.

خاکسار با بیان اینکه ۶ واحد بوم گردی نیز در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت: ۱۳ اقامتگاه بوم گردی نیز مراحل تکمیلی را طی می‌کند که در صورت آماده شدن به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: مسافران می‌توانند در بهار ضمن بازدید از نقاط بکر و طبیعت این روستا‌ها از اقامتگاه‌های بوم گردی نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

افزایش ۸ برابری خانه‌های بوم گردی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.