آخرین اخبار از استقلال خوزستان؛

پول رضایت نامه دلفی تا چند روز دیگر واریز می‌شود/ هنوز مطالبات ساکنونی پرداخت نشده است

تیم فوتبال استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید به مصاف فولاد خوزستان برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که با کسب ۱۰ امتیاز از ۲۴ بازی در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد در چارچوب هفته بیست و پنجم باید با فولاد خوزستان رو در رو شود. آبی‌ها مشکلات زیادی دارند و شب گذشته (یکشنبه) نیز محمد علوی جایگزین سیروس نعمتی نژاد روی نیمکت این تیم شد تا با کادرفنی جدید با حریفان رو در رو شوند.

کسر ۶ امتیاز از استقلال خوزستان توسط فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قطعی است و این امتیازات بازنمی گردد، اما نکته قابل توجه این است که مسئولان این تیم هنوز پول دیوید ساکونی را تهیه نکردند و احتمال دارد این تیم به دو دسته پایین‌تر سقوط کند.  

همچنین احمد آل نعمه، مدافع این تیم که در تمرینات شرکت نمی‌کند، به نوعی قراردادش را فسخ کرده و به اهواز هم نرفته در تمرینات تیمش شرکت کند.  

خبر دیگر اینکه مسئولان باشگاه شارلوا به استقلالی‌ها اعلام کردند که پول رضایتنامه یونس دلفی آماده است و تا چند روز دیگر آن را به حساب باشگاه واریز می‌کنند تا آبی‌ها شارژ مالی شوند. همچنین بازیکنان و اعضای تیم چند روز قبل حدود ۲۰ درصد مطالبات شان را دریافت کردند تا میزان پرداختی به ۷۰ درصد برسد.

خلیل پورهاشمی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.

آبی پوشان جنوب کشور که با محمد علوی ادامه می‌دهند، در صدد هستند تا رو در روی فولاد به پیروزی برسند و شانس خود را برای بقا افزایش دهند. این دیدار ۲۲ فروردین از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید استقلال خوزستان انتخاب شد

پارس‌جنوبی ۲ - استقلال‌خوزستان یک/ رستگاری تاتار با کامبک لحظات پایانی

سنگینی فوتبال جنوب کشور در جنوب جدول


انتهای پیام/

استقلالی های خوزستان مقابل فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار