مدیر عامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

کاهش زمان حضور در صحنه حادثه مهمترین هدف هلال احمر است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از جمله اهداف هلال احمر کاهش زمان حضور در صحنه حادثه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در نوروز امسال به نسبت سال گذشته با کاهش انتقال مصدوم و درمان سرپایی در محل مواجه بودیم به‌طوری‌که از 122 مصدوم حوادث ترافیکی، صرفا 34 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

وی از جمله اهداف هلال احمر را کاهش زمان حضور در صحنه حادثه عنوان کرد و گفت: در نوروز امسال توانستیم به این هدف دست یافته و میانگین زمان حضور را از 11 دقیقه و 44 ثانیه به 8 دقیقه و 26 ثانیه کاهش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به امداد رسانی هلال احمر به 2400 حادثه دیده در حد فاصل 25 اسفند 97 لغایت 17 فروردین ماه 98، افزود: بیشترین حادثه دیده با 2210 نفر  مربوط به حوادث برف است و تنها در یک حادثه کولاک، 571 نفر به صورت اضطراری اسکان یافتند.

معبودی با بیان اینکه 88 تیم عملیاتی هلال احمر در طرح نوروزی امداد و نجات حضور داشتند، تصریح کرد: 2244 نفر- روز نیروهای امدادی خدمت‌رسانی کردند و می‌توان گفت به واسطه بهبود خدمت‌رسانی آسیب‌های ناشی از حوادث ترافیکی نیز کاهش یافته است.

وی افزود: در این ایام هلال احمر در 71 حادثه  خدمت‌رسانی داشته که از این تعداد 46 مورد حوادث جاده‌ای و  12 مورد برف و کولاک است و در مجموع اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی موجب شده سطح حوادث کاهش یابد.

انتهای پیام/ع

امدادرسانی هلال احمر به حادثه دیده گان در ایام نوروز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.