استاندار لرستان گفت: پاکسازی شهر دوره چگنی از گل و لای ناشی از سیلاب به مدیریت بحران استانداری همدان واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید موسی خادمی روز دوشنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در دفتر استاندار لرستان اظهار کرد: استاندار همدان در بحران سیل لرستان چندین بار تماس گرفته و ضمن ابراز همدردی آمادگی خود را نسبت به کمک رسانی به مردم سیل زده اعلام کرد.

وی افزود: اتفاقی که رخ داد برخی از نقاط قوت و ضعف کشور را آشکار کرد، تأسیسات بسیاری در لرستان تخریب شد.

استاندار لرستان یادآور شد: زیرساخت‌های بسیاری در حاشیه رودخانه کشکان احداث شده که و با وقوع سیل همه آن‌ها تخریب شده است.

خادمی با اشاره به اینکه در حوزه پدافند غیرعامل باید اقدامات کارشناسی و تخصصی صورت بگیرد، تصریح کرد: علی رغم وجود مشکلات بسیار مردم در سختی‌ها به هم اعتماد داشته و در کنار هم هستند که این مهم در کنار همکاری مسئولان در جبران خسارت سیل زدگان بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه وقوع سیل با این شدت در تاریخ لرستان بی سابقه بود، ادامه داد: از همه استان‌های کشور کمک‌ها و امدادگرانی به لرستان اعزام و ارسال شده که این مهم اتفاق خوبی است و در ایجاد روحیه امید در بین مردم سیل زده تأثیر گذار است.

استاندار لرستان افزود: مدیریت بحران همدان همچنین نیازمندی‌های شهر‌های پلدختر و معمولان را تأمین خواهد کرد.

خادمی با اشاره به اینکه پاکسازی گل و لای شهر دوره چگنی به مدیریت بحران استانداری همدان واگذار شده است، گفت: امیدواریم با کمک استان همدان بخشی از خسارات ناشی از سیل را جبران کنیم.

انتهای پیام/پ

امداد رسانی در مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.