برقراری نظم، امنیت و آرامش بالاترین خدمت به مردم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نوشهر بالاترین خدمت به مردم را برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه برشمرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیزاده دادستان شهرستان نوشهر در دیدار سرهنگ محمدی فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان با وی ضمن تبریک سال نو با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح بازوان قدرتمند انقلاب اسلامی در برقراری نظم و امنیت هستند، گفت: امروزه امنیت پایدار و اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش مضاعف نیرو‌های مسلح است.

وی با قدردانی از اقدامات مثبت پلیس در تأمین نظم و امنیت تعطیلات نوروز ۹۸، افزود: برقراری نظم، امنیت و آرامش بالاترین خدمت به مردم است و تلاش و خدمات کارکنان انتظامی در طول سال ستودنی و ارمغان آور امنیت و آرامش برای مردم و شهروندان است.

دادستان شهرستان نوشهر با تأکید بر همکاری سازنده نیروی انتظامی با دستگاه قضائی، گفت: ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان هدف اصلی نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است.

علیزاده افزود: با تلاش خالصانه و با استمرار این تعاملات و اقدامات مثبت و سازنده، امنیت و آرامش را برای شهروندان همچون گذشته فراهم کنیم.

امنیت پایدار، زیر بنای رونق تولید در کشور

حجت الاسلام مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر نیز گفت:عملکرد پلیس باعث اعتماد هرچه بیشترمردم به نظام و انقلاب به عنوان یک سرمایه اجتماعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: حضور ملموس و اثرگذار پلیس که بدون تردید باعث کاهش سوانح و افزایش اطمینان و آرامش شهروندان و مسافران نوروزی نیز شده، شایسته تقدیر است و مردم نیز باید به نحو موثرتری با خادمان خود همکاری کنند.

سرهنگ محمدی فرمانده انتظامی نوشهر نیز گفت: نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی وظایف خود را در تمامی ماموریت‌های سال ۹۷ به خوبی سپری کرد.

وی با اشاره به ابلاغ شعار سال جدید رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: این موضوع با تمام توان در دستور کار انتظامی شهرستان قرار خواهد داشت و برهمین اساس، تمام دستگاه‌ها و از جمله نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای مبارزه با ورود کالای خارجی قاچاق و عرضه آن در بازار به کار می‌بندند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان با قدردانی از حمایت‌های معنوی امام جمعه شهرستان، افزود: پلیس در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام بالی کهنه سرا
۱۲:۴۸ ۱۲ دی ۱۴۰۱
سلام هزاران سلامتي به شماها ابرمردان که هرروزبایدبامجرمین قاتلین دزدوووو سرکله زدن واقعاسخته بدترین شغل به نظر بنده(دادستان ) امیدوارم به حق لااله الله محمدرسول الله همیشه سالم شادوسرشارازانرژی به کانون گرم خانواده محترم عاقبت بخیر بشین آمین
آخرین اخبار