کمک به مددجویان کمیته امداد متاثر از سیل

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: کمک هایی نقدی و غیر نقدی به ارزش ریالی ۱۰۵ میلیون تومان میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خرمشهر توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی ناصر زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهرگفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر تلاش خود را برای کمک به مددجویان سیل زده و افراد متضرر از بحران اخیر خواهد کرد و در این زمینه تاکنون اقداماتی همچون توزیع بسته‌های غذایی و اختصاص مساعدهای نقدی انجام شده است.

وی مبلغ ریالی اختصاص داده شده برای کمک به این افراد را ۷۳ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: ۷۳ میلیون تومان مساعدت‌های نقدی به حساب ۲۴۴ خانوار در مناطق درگیر با جریان سیلاب واریزشده تا در این شرایط بتوانند مقداری از مشکلات خود را مرتفع کنند.

رئیس کمیته امداد خرمشهر از توزیع ۲۰۰ بسته غذایی میان مددجویان ساکن در مناطق در معرض سیلاب در خرمشهر نیز خبر داد و افزود: ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ریالی ۳۲ میلیون تومان میان روستایان ساکن روستاهای غرب کارون که تحت پوشش کمیته امداد هستند، توزیع شده است.

ناصرزاده در ادامه از اختصاص تسهیلات به این افراد نیز خبر داد و گفت: کمیته امداد امام (ره) خرمشهر، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز به عنوان وام قرض الحسنه تا سقف ۵ میلیون ریال برای پرداخت به مددجویان سیل زده اختصاص داده است که به زودی در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

وی افزایش ۳ برابری مستمری سیل زدگان تحت پوشش را دیگر اقدام کمیته امداد برشمرد و افزود: افزایش ۳ برابری حقوق فرودین ماه که شامل مناطق سیل زده است در خرمشهر نیز اعمال می‌شود و بر همین اساس مستمری فروردین مددجویان گرفتار در سیل در خرمشهر نیز تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

رئیس کمیته امداد خرمشهر همچنین با بیان اینکه منازل و اثاثیه مددجویان خرمشهر زیر چتر بیمه قرار گرفته است و در این خصوص جای نگرانی نیست، گفت: در صورت نیاز تعمیرات و بازسازی مسکن مددجویان سیل زده نیز با کمک کمیته امداد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ د

کمک های نقدی و غیر نقدی به مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.